Vrátenie tovaru a reklamácia

Pokiaľ pri doručení či používaní tovaru došlo k akýmkoľvek poruchám, napíšte na naše zákaznícke centrum na e-mail: reklamacie@gigamat.sk
Popíšte nám vzniknutý problém a my Vám navrhneme riešenie.


Výmena tovaru

Rozbalili ste nový tovar a zistili ste, že je poškodené, hoci bol obal neporušený? Prestal váš nový výrobok fungovať v 14 dňoch od jeho obdržania (to platí samozrejme aj na výrobky, ktoré prestali fungovať v záručnej lehote, a boli zakúpené s "zárukou okamžitej výmeny")? 

Informujte našu spoločnosť. Ideálne do 48 hodín od doručenia, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť.

Napíšte nám e-mail na reklamacie@gigamat.sk

 

Dohodneme sa na výmene

 

Pošleme kuriéra, ktorý od Vás odvezie vrátený tovar a privezie Vám tovar nový.
Alebo pošleme Vám vrátnik štítok pre spätné podanie vráteného tovaru na Zásilkovna.

 


Vrátenie tovaru

Výrobok zakúpený cez náš internetový obchod nezodpovedá vašim predstavám? Potom máte možnosť ho vrátiť bez udania dôvodov počas zákonnej 14 dňovej lehoty od dátumu jeho prevzatia.

 

Napíšte nám e-mail na reklamacie@gigamat.sk

 

Dohodneme sa na postupe riešenia

 

Zašlite nám chybný tovar na adresu: WETRA ČR a.s., Veselská 699, 199 00 Praha 9

Pošleme kuriéra, ktorý od Vás odvezie vrátený tovar a privezie Vám tovar nový.
Alebo pošleme Vám vrátnik štítok pre spätné podanie vráteného tovaru na Zásilkovna.

 

* V prípade, že pri reklamácii kupujúci uplatní právo na dodanie nové veci alebo odstúpenie od zmluvy, zásielka musí obsahovať tovar vrátane kompletného príslušenstva, prípadne aj darčeka, ktoré boli súčasti zásielky.


Nekompletné zásielka

 

Mrzí nás, že vám zásielka prišla nekompletný. Prosíme, informujte nás e-mailom na reklamacie@gigamat.sk. sk čo najskôr o výrobku, ktorý vám nebol dodaný. Celú situáciu preveríme a navrhneme vám riešenie.

 


Reklamácia tovaru

 

 

Napíšte nám e-mail na reklamacie@gigamat.sk

 

Zaistíme opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze

 

Je možné reklamáciu tovaru a to len elektrické a benzínové náradia v záručnej lehote, odoslať na adresu servisu:

TOP Nářadí Jeseník, s.r.o. - servis Asist

Janáčkova 760/4

79001 Jeseník

 

Pri reklamácii tovaru na servise k balíku doložte vyplnený Reklamačný formulár, kópiu dodacieho listu / faktúry.

Prečo nakupovať u nás

REKLAMÁCIA - nediskutujeme, zákazníkom dôverujeme.

×

Ak ste zabudol svoje heslo, môžete ho resetovat.

Registration